POLITYKA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

(POLITYKA PRYWATNOŚCI)

SIM KZN POJEZIERZE Sp. z o.o.
z siedzibą w Elblągu przy ul. Żeromskiego 2b

Niniejsza Polityka Przetwarzania Danych Osobowych (Polityka Prywatności) jest dokumentem informacyjnym i nie zastępuje obowiązującej w Spółce Polityki Bezpieczeństwa, zawiera informacje dotyczące przetwarzania przez Administratora, danych osobowych osób odwiedzających siedzibę Spółki lub korzystających z usług świadczonych przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN POJEZIERZE Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu przy ul. Żeromskiego 2b, zwaną dalej „Spółką” lub „Administrator”.

SIM KZN POJEZIERZE Sp. z o.o. w Elblągu przywiązuje szczególną uwagę do najwyższych standardów obsługi swoich Klientów, w tym ich bezpieczeństwa, poszanowania ich prywatności oraz ochrony danych osobowych, w związku z czym udostępnia niniejszą Politykę Prywatności, aby każdy użytkownik mógł zapoznać się z informacjami w jakim zakresie Państwa dane osobowe są przetwarzane, w tym, aby każdy z Państwa mógł swobodnie, samodzielnie i świadomie decydować o tym, czy skorzysta ze
świadczonych przez nas usług.

W ramach niniejszej Polityki Prywatności opisano w jaki sposób i w jakim zakresie zbierane są dane osobowe, do jakich celów są wykorzystywane, komu są udostępniane oraz jak są chronione. Znajdują się tu również informacje o tym, jakie prawa przysługują osobom, których dane dotyczą, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO).

 

1. DEFINICJE

1.1 Administrator – SIM KZN POJEZIERZE Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu przy ul. Żeromskiego 2b reprezentowane przez Prezesa Zarządu Spółki.

1.2 „Dane osobowe” oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”), którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować i jednoznacznie wskazać; w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, danych o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej; w tym jej wizerunek, nagranie głosu, dane kontaktowe, informacje zawarte w korespondencji, informacje gromadzone za pośrednictwem sprzętu rejestrującego lub innej podobnej technologii.

1.3 Podmiot danych – osoba fizyczna, której dotyczą dane osobowe.

1.4 Polityka – niniejsza polityka przetwarzania danych osobowych.

1.5 RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L Nr 119) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane RODO).

 

2. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM

2.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE), informujemy: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SIM KZN POJEZIERZE Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu przy ul. Żeromskiego 2b reprezentowane przez Prezesa Zarządu Spółki, adres kontaktowy e-mail:biuro@simpojezierze.pl tel. T: +48 530 382 160 lub poprzez adres korespondencyjny wskazany w pkt 1.1.

2.2 Z Administratorem Danych możecie się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych, a także korzystania z przysługujących Państwu praw związanych z ich przetwarzaniem.

 

3. PRZETWARZANIE DANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA

3.1 W związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, Administrator zbiera i przetwarza Dane osobowe zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności z RODO i przewidzianymi w nich zasadami przetwarzania danych.

3.2 Administrator zapewnia przejrzystość przetwarzania Danych osobowych, informuje o przetwarzaniu danych w momencie ich zbierania, w tym o celu i podstawie prawnej
przetwarzania (np. przy zawieraniu umowy, współpracy lub świadczonych usług, obsługi procesu reklamacji, kontaktu w ramach formularza kontaktowego, wystawienia dokumentów księgowych). Administrator dba o to, aby Dane osobowe były zbierane tylko w zakresie niezbędnym do realizacji wskazanego celu i przetwarzane tylko przez okres, w jakim jest to niezbędne i prawnie uzasadnione.

3.3 Przetwarzając Dane osobowe, Administrator zapewnia ich bezpieczeństwo i poufność oraz dostęp do informacji o przetwarzaniu osobom, których dane dotyczą. Gdyby pomimo stosowanych środków bezpieczeństwa doszło do naruszenia ochrony Danych osobowych (np. „nieuprawnionego dostępu lub ujawnienia” danych albo ich utraty), Administrator poinformuje o takim zdarzeniu Podmioty danych i podejmie odpowiednie działania w sposób zgodny z przepisami RODO.

3.4 Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w stosunku do celów w jakim zostały zebrane, w tym również profilowaniu.

3.5 Państwa dane osobowe nie będą również przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

 

4. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

4.1 W celu zapewnienia integralności i poufności danych Administrator wdrożył odpowiednie środki organizacyjno-techniczne oraz procedury umożliwiające dostęp do Danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania na zajmowanym stanowisku. Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia wysokich standardów bezpieczeństwa przetwarzanych i przechowywanych danych osobowych.

4.2 Administrator podejmuje ponadto wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące (np. obsługujące oprogramowanie specjalistyczne lub wspomagające) dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Dane osobowe na polecenie Administratora Danych.

4.3 Administrator prowadzi na bieżąco analizę ryzyka związanego z przetwarzaniem Danych osobowych i monitoruje adekwatność stosowanych zabezpieczeń danych do identyfikowanych zagrożeń. W razie konieczności Administrator wdraża dodatkowe środki i działania służące zwiększeniu bezpieczeństwa danych, w tym dostosowując te środki i działania, w miarę potrzeby, do zmian prawnych lub nowych technologii.

 

5. CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA

5.1 W przypadku kierowania do Administratora za pośrednictwem poczty e-mail lub tradycyjnej korespondencji niezwiązanej z usługami świadczonymi na rzecz nadawcy, inną zawartą z nim umową lub w inny sposób niepowiązanej z jakąkolwiek relacją z Administratorem, Dane osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane wyłącznie w celu komunikacji i rozwiązania sprawy, której dotyczy korespondencja.

5.2 Administrator przetwarza jedynie Dane osobowe, które są istotne dla danej sprawy, opisanej w korespondencji. Całość korespondencji jest przechowywana w sposób zapewniający bezpieczeństwo zawartych w niej Danych osobowych (oraz innych znaczących informacji) i ujawniana jedynie upoważnionym do tego celu osobom. Podstawą prawną przetwarzania jest w tym przypadku prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

5.3 W przypadku kontaktowania się z Administratorem drogą telefoniczną, w sprawach niezwiązanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami, Administrator może żądać podania Danych osobowych wówczas, gdy będzie to niezbędne do obsługi sprawy, której dotyczy kontakt. Podstawą prawną jest w takim wypadku prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonej sprawy związanej z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawartą umową.

5.4 Rozmowy telefoniczne mogą być nagrywane – w takim wypadku na początku rozmowy przekazywana jest osobie fizycznej stosowna informacja. Rozmowy mogą być rejestrowane w celu ochrony praw Administratora przed ewentualnymi roszczeniami i zapewnieniem najwyższych standardów obsługi.

5.5 W ramach zawieranych umów, której stroną są Państwo oraz SIM KZN POJEZIERZE Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu przy ul. Żeromskiego 2b co oznacza, że przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 74 ust. 2 pkt 4 ustawy o rachunkowości, co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, tj. przechowywanie dokumentów rozliczeniowo-księgowych. Stosowne zapisy o przetwarzaniu danych osobowych będą również umieszczone w zawartej umowie między stronami.

5.6 W ramach współpracy z podwykonawcami na podstawie zawartej w tej sprawie umowy Administrator informuje Podwykonawców, iż dane osobowe osób reprezentujących, pracowników oraz współpracowników strony, z którymi zawierana jest umowa, a które przekazywane będą w związku z podpisaną umową oraz w ramach relacji biznesowych, w szczególności na potrzeby umożliwienia kontaktów między stronami, przetwarzane są zgodnie z RODO. Podstawą prawną jest w takim wypadku prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO), polegający na konieczności utrzymania kontaktu między stronami umów w związku z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.

5.7 W ramach procesów rekrutacyjnych Administrator oczekuje przekazywania Danych osobowych (CV lub kwestionariusz osobowy) jedynie w zakresie określonym w przepisach prawa pracy. W związku z tym nie należy przekazywać informacji w szerszym zakresie. W razie, gdy przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany przepisami prawa pracy (Kodeks Pracy), ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez kandydata dokumentów aplikacyjnych. W przypadku, gdy przesłane aplikacje będą zawierać
informacje nieadekwatne do celu, jakim jest rekrutacja, nie będą one wykorzystywane ani uwzględniane w procesie rekrutacyjnym.

5.8 Dane osobowe w procesie rekrutacyjnym są przetwarzane:
➢ w przypadku, gdy preferowaną formą zatrudnienia jest umowa o pracę – w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, przede wszystkim Kodeksu Pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami prawa pracy):

➢ w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa ani przez Administratora, a także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

➢ w celu weryfikacji kwalifikacji i umiejętności kandydatki lub kandydata oraz ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest weryfikacja kandydatów do pracy oraz określenie warunków ewentualnej współpracy;

➢ w celu ustalenia lub dochodzenia przez Administratora ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami wysuwanymi wobec niego – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

5.9 W zakresie, w jakim Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody osoby, której dane dotyczą, informujemy, że zgodę tą można wycofać w każdym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. W przypadku wyrażenia zgody dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych, dane osobowe usuwane są po upływie jednego roku od daty ich przesłania – o ile wcześniej zgoda nie została dobrowolnie wycofana.

5.10 W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie jest obligatoryjne (obowiązkowe). W niektórych sprawach podanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji oczekiwanych celów. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może skutkować brakiem możliwości realizacji umowy, usługi lub pozostawieniem złożonego pisma, wniosku, skargi bez rozpatrzenia.

 

6. ODBIORCY DANYCH

6.1 W związku z prowadzeniem działalności wymagającej przetwarzania, Dane osobowe mogą być udostępnione zewnętrznym podmiotom (procesorom), w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych i sprzętu (np. administrującym sieć i systemy informatyczne), firmom kurierskim, firmom wspomagającym Administratora w zakresie pomocy prawnej, doradczej, świadczące usługi audytorskie, BHP, zachowując przy tym odpowiedni poziom bezpieczeństwa przekazywanych danych i przepisów RODO.

6.2 Administrator zastrzega sobie prawo do ujawnienia wybranych informacji dotyczących Podmiotu danych właściwym organom, służbom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji wyłącznie w przypadku, gdy przepisy prawa jednoznacznie wskazują
i nakładają na Administratora taki obowiązek, zachowując przy tym odpowiedni poziom
bezpieczeństwa przekazywanych danych.

 

7. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

7.1 Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi, zawartej umowy i celu przetwarzania. Okres przetwarzania danych może także wynikać z przepisów (np. podatkowych czy rozliczeniowo-finansowych), gdy stanowią one podstawę przetwarzania.
W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. ze względów podatkowo-finansowych), dane przetwarzane są przez okres umożliwiający realizację tego interesu lub do zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania tych danych. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, dane przetwarzane są do czasu jej wycofania. Gdy podstawę przetwarzania stanowi niezbędność do zawarcia i wykonania umowy, dane są przetwarzane do momentu jej rozwiązania, zakończenia, a następnie archiwizowane zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie.

7.2 Okres przetwarzania danych może zostać przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub też obrony przed roszczeniami, a po tym okresie – jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.

 

8. UPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH

8.1 Podmiotom danych przysługują następujące prawa:
➢ prawo dostępu do danych i informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie Administrator przekazuje osobie fizycznej zgłaszającej żądanie informację
o przetwarzaniu jej danych, w tym o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym są ujawniane, a także o planowanym terminie usunięcia tych danych;

➢ prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię przetwarzanych danych dotyczących osoby fizycznej zgłaszającej żądanie;

➢ prawo do sprostowania – Administrator zobowiązany jest usuwać ewentualne niezgodności lub błędy przetwarzanych Danych osobowych oraz uzupełniać je, jeśli są niekompletne lub nieaktualne;

➢ prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) – na tej podstawie można żądać usunięcia danych, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;

➢ prawo do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania Administrator zaprzestaje wykonywania operacji na Danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana decyzja organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych);

➢ prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą – Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na odczyt danych przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania
tych danych innemu podmiotowi, jednakże pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne możliwości zarówno po stronie Administratora, jak również wskazanego
podmiotu.

➢ prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – Podmiot danych może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu Danych osobowych w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu;

➢ prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – Podmiot danych może w każdym momencie sprzeciwić się – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – przetwarzaniu Danych osobowych, które odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub statystycznych albo ze względów związanych z ochroną mienia); sprzeciw w tym zakresie powinien zawierać uzasadnienie;

➢ prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, Podmiot danych ma prawo wycofać ją w dowolnym momencie zawiadamiając o tym Administratora (np. pod adresem email: lub listownie, co jednak nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem; nieudzielenie lub cofnięcie zgody nie wywiera dla Podmiotu danych żadnych niekorzystnych konsekwencji;

➢ prawo do skargi – w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Państwa danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa ul. Stawki 2.

 

9. ZGŁASZANIE ŻĄDAŃ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PRAW

9.1 Żądanie dotyczące realizacji praw Podmiotów danych można zgłosić: w formie pisemnej na adres korespondencyjny wskazany w pkt 1.1 powyżej lub drogą elektroniczną do Administratora Danych na adres e-mail: biuro@simpojezierze.pl

9.2 Jeżeli Administrator nie będzie w stanie zidentyfikować osoby fizycznej na podstawie zgłoszonego żądania, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje. Podanie takich danych nie jest obowiązkowe, jednak brak ich podania będzie skutkować odmową realizacji przekazanego żądania.

9.3 Odpowiedź na zgłoszenie powinna zostać udzielona w ciągu 30 dni od jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu Administrator informuje wnioskodawcę o przyczynach takiego działania.

9.4 W przypadku, w którym żądanie zostało skierowane do Administratora elektronicznie, odpowiedzi udziela się w tej samej formie, chyba że wnioskodawca zażądał udzielenia odpowiedzi w innej wskazanej przez siebie formie. W innych przypadkach odpowiedzi udziela się pisemnie. W przypadku, gdy termin realizacji żądania uniemożliwia udzielenie odpowiedzi drogą pisemną, a zakres danych wnioskodawcy przetwarzanych przez Administratora umożliwia kontakt drogą elektroniczną, Administrator udzieli odpowiedzi drogą elektroniczną.

 

10. LOGI SYSTEMOWE, DANE TECHNICZNE

10.1 Do celów statystycznych Administrator może pozyskać informacje o wykorzystywaniu stron internetowych przez użytkowników posługując się logami systemowymi serwerów Administratora. Zbierane są m. in. następujące informacje: data połączenia, adres IP, URL odwiedzanej strony, rodzaj systemu operacyjnego, rodzaj przeglądarki.

 

11. POLITYKA COOKIES

11.1 Administrator może gromadzić informacje pozyskiwane automatycznie – logi systemów (tzw. rejestry zdarzeń), zawierające w szczególności publiczne adresy IP użytkowników odwiedzających stronę internetową Administratora. Logi systemowe wykorzystywane mogą być przez Administratora do celów statystycznych. Zbiorcze podsumowania w postaci statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących użytkowników odwiedzjących stronę www.

11.2 Stosownie do przepisów art. 173-174 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, Administrator informuje o wykorzystywaniu plików cookie, które służą do zbierania informacji dotyczących korzystania przez użytkowników ze strony internetowej https://simpojezierze.pl/

11.3 W Serwisie wykorzystywane są pliki cookie – pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika i służące do korzystania ze stron internetowych.

11.4 Celem wykorzystywania plików cookie przez Serwis jest:
a) tworzenie analiz, raportów i statystyk dotyczących sposobu korzystania ze stron Serwisu przez
użytkowników,
b) dostosowanie zawartości Serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania z Serwisu,

11.5 Za pomocą technologii cookie zbierane są jedynie anonimowe dane statystyczne o użytkownikach. Informacje uzyskiwane dzięki plikom cookie nie są przypisywane do konkretnej osoby i nie pozwalają jej zidentyfikować.

11.6 W trakcie odwiedzania Serwisu do urządzenia końcowego użytkownika wysyłany jest co najmniej jeden plik cookie w celu jednoznacznego zidentyfikowania przeglądarki. Informacje przesyłane przez przeglądarkę użytkownika są automatycznie rejestrowane przez Serwis.

11.7 Pliki cookie mogą być także zamieszczane i wykorzystywane przez współpracujących z Administratorem partnerów IT.

11.8 Pliki cookie, przechowywane przez nie informacje oraz uzyskiwanie dostępu do tych informacji nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu końcowym użytkownika.

11.9 Użytkownik może w dowolnym momencie w swojej przeglądarce zmienić ustawienia lub wyłączyć
obsługę plików cookie, może to jednak spowodować niepoprawne funkcjonowanie Serwisu.

11.10 Jeżeli użytkownik nie dokona zmiany domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie dotyczącym plików cookie, pliki te zostaną umieszczone na urządzeniu końcowym i będą wykorzystywane zgodnie z zasadami określonymi przez dostawcę przeglądarki internetowej.

11.11 Informacje na temat zarządzania plikami cookie w poszczególnych przeglądarkach – w tym w szczególności instrukcje zablokowania odbierania plików cookie – można znaleźć na stronach dedykowanych poszczególnym przeglądarkom:
a) Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
b) Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
c) Internet Explorer: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-
explorer-delete-manage-cookies
d) Opera: http://help.opera.com/Linux/12.10/pl/cookies.html
e) Safari: https://support.apple.com/pl-pl/HT201265

11.12 Użytkownicy, którzy po zapoznaniu się z informacjami dostępnymi w Serwisie, nie chcą, aby pliki cookie pozostały zachowane w przeglądarce internetowej urządzenia, powinni usunąć je ze swojej przeglądarki po zakończeniu wizyty w Serwisie.
Administrator zastrzega sobie prawo do zmian niniejszej polityki w związku ze zmianami przepisów prawa lub zmianami organizacyjno-technicznymi.

Aktualizacja 08.08.2024 r.

Skip to content